Sytuacja bieżąca w SMOOKE.PL

 

Temat zawiera odpowiedzi, otrzymał 1 głosów, i ostatnio był modyfikowany przez  piotrsobczyk 7 lata, 1 miesiąc temu.

1 wpisów (z 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #582

    piotrsobczyk
    Participant

    Witam,

    Analizując sytuację ostatnich 4 miesięcy (Lipiec-Październik) wygląda to mówiąc delikatnie tragicznie.
    Przyglądałem się całości z boku, jednak przez ten czas NIC nie zmieniło się na ‚+’ a wręcz pogarsza się.
    Miesiąca na miesiąc wyraźnie ubywa klientów, niezadowolenie i ich frustracja odbija się na pracownikach i oczywiście obrotach, więcej jest reklamowanych produktów niż sprzedanych. Brak nowości oraz konkurencyjności względem innych sieci.

    Sytuacja w Październiku, a zwłaszcza (muszę o tym napisać) otrzymanie zestawów „najlepszych” jakie mamy na podzespołach, które przeszły do lamusa rok temu i nikt tego nie chce przerosła wszystko!

    Nie wiem dlaczego Wszyscy milczą, nie ma żadnych informacji, wytłumaczenia, żadnego planu działań na to co się dzieje.

    Byłbym wdzięczny gdyby ktoś zabrał głos i wyjaśnił to co się dzieje. Jesteśmy dorośli, a co więcej „partnerami”.
    Paweł/Piotr/Tomasz zabierzcie głos w temacie.

    Dzięki !

1 wpisów (z 1)

Musisz być zalogowany by móc odpowiedzieć

Sorry, the comment form is closed at this time.